8 Şubat 2017 Çarşamba

Ve kapanış.

Bu bir kapanış yazısıdır, efendim. Aynı zamanda bir başlangıç.

***

Şuraya yüz küsür saçmalıklar dizisi bırakıyorum, bir ara alırsınız. Artık bu blogda yazmayacağım. Ben bu dünyanın insanı değilim, malum. O yüzden arada sırada böyle şeyler yapıyorum.

Yine soruyorum, bak: hani büyük adam olacaktık ulan? Olmadı, olsun. Zaten dünyadan büyük şeyler beklemiyorum bu sıralar. Onun yerine kendisini tekmeliyorum.

***

Bu blogu özleyeceğim. Gazeteci N.G. bu blogun görünür ismi. Eğer farklı bir isim verecek olsaydım, bu -Şekilli yenilmek, olurdu.

Şekilli yenilenlere selam olsun, efendim!

***

Yazmaktan vazgeçmeyeceğim; ben vazgeçsem de, yazmak benden vazgeçmez. Bu yüzden, artık şu adresteyim: http://sadeceng.blogspot.com.tr/

Artık, -Sadece N.G.

22 yorum:

  1. Hayırlısı olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yazınızın başlığını okuduğumda ne yalan söyleyeyim artık o şahane kalemi okuyamayacağım diye üzülmüştüm.. Yazmaktan vazgeçiş olmamasına çok sevindim. O zaman bizde yeni adresinize gidelim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkür ederim, efendim! :)
      Yazmaktan vazgeçmek yok, teşekkürler tekrar ve hoşgeldiniz :)

      Sil
  3. Tabi ki yeni blog adresini takibe aldım :)) Hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, efendim! :)

      Sil
  4. Aa ne oluyor yahu efendim,iyiydik böyle.Neyse ki yazacaksınız gene,gelip bakayım orada durum ne🙃

    YanıtlaSil
  5. Eskiler "Tebdil-i mekanda ferahlık var" demişler ama sanırım böyle birdenbire yer değiştirmekten söz etmemişler.
    163 izleyiciyi bırakıp gitmek... Onlar ne derler acaba?
    Umarım isabetli bir karardır.
    Yolunuz açık olsun efendim.
    Esenlikler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer biraz kulak verdilerse bana, eminim benden bekliyorlardı böyle bir şeyi :)
      Teşekkürler, efendim! :)

      Sil
  6. Merhabalar!
    Gazeteci NG'ye ne oldu böyle?.. Düşünüyorum ve sonra hak veriyorum, Gazeteci NG'ye. Hayatımız sonsuz bir doğru çizgisi olmamakla birlikte bu kısa hayat çizgisinin bile üzerinde bir çok noktalar var. Noktanın birinden diğerine atlamak zamanı geldiyse atlamak gerekiyor. Önemli olan zamanı gelmiş bir atlamayı geciktirmemek... Neden mi? Ömür çok kısa. Hayalini kurduğumuz umutlara başka nasıl fırsat verebiliriz ki?..
    Yeni adresinizde buluşmak ve görüşmek dileğimle birlikte kararınıza saygı duyuyorum.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim, merhaba! :)
      Çok güzel açıkladınız gerçekten, diyecek söz bulamadım yorumunuza, çok teşekkür ederim!!! :)
      Saygılar!

      Sil
  7. bi an tamamen bıraktınız sandım. e o halde yeni adrese geliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoşgeldiniz! :)

      Sil
  8. Bizde oraya geliriz o zaman :)

    YanıtlaSil
  9. Başlığı görünce korktum ama neyse ki her bitiş yeni bir başlangıcı doğurur minvalinde bir içerik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle dostum :)
      Teşekkürler!!! :)

      Sil
  10. Bu aralar sadece kendime yazip blogda yazamasamda sizin keyifle okuyanlardanim. Bir an ciz etti içim ama neden diye...sizin gibi güçlü kalemler hep yazmali daha da cok yazmali.neyse sonra derin bir ohh devam oýleyse daha da cok okumaya yeni adreste😊👍👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim, efendim :)

      Sil
  11. diğer blogunuzu görmeseydim, sizin gibi güzel kalemi olan bir blogger gidecek diye üzülüyordum ama neyseki diğer blogunuzu gördüm. hakkınızda hayırlısı olsun orada da takipteyim. sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, efendim!!! :)

      Sil

Anonim olarak yorum yapmak istiyorsanız, yorum kutucuğundaki "yorumlama biçimi" sekmesinden "Anonim"i işaretleyiniz.